pl.: autószerviz, gázszerelő, cipőbolt, óvoda

pl.: Pécs, Budapest 18. kerület, Bp 18 ker

Kérdezz-felelek (értékesítőknek)


 

- Mi lehet az én feladatom?


Próbáld ki, ismerd meg, hogyan lehet egy vállalkozásnak egyéni hirdetőoldalt létrehozni a kalauz.hu rendszerében! Gondold végig, milyen kis- és középvállalkozókat, cégeket ismersz a környezetedben. Ajánld nekik ezt a kényelmes és egyszerű önkiszolgáló hirdetési lehetőséget (ehhez számos segítséget kapsz tőlünk)! Ha tetszik nekik, és - akár a Te segítségeddel, akár önállóan - előfizetővé válnak, 25% jutalékot kapsz a mindenkori befizetéseikből.
 

 

- Miért jó ez nekem?

Természetesen a jutalék miatt. Ha jól csinálod, nagyon sok előfizetőt tudsz szerezni, hiszen egy könnyen kezelhető, látványos és hatékony hirdetési felületet kínálunk a vállalkozások számára. Csak meg kell ismertetni velük. Biztos lehetsz benne: hosszabb távon folyamatos bevételhez juttat, egyre kevesebb, majd pedig minimális munkával.
 

 

- Miért jó az ügyfeleimnek?


A kalauz.hu rugalmas, könnyen kezelhető, önkiszolgáló internetes hirdetési felületet kínál - főként kis- és középvállalkozásoknak -, és sokkal hatékonyabb a konkurens oldalaknál. Legtöbb hirdetőnket rögtön a Google találati listák első oldalára röpíti, és mindössze párezer forintba kerül havonta.
 

 

- Hogyan csináljam?


1. lépés:
Regisztrálj a kalauz.hu rendszerében, s ha saját vállalkozásod van, nyiss róla egy ingyenes hirdetőoldalt! Vagy hozz létre hirdetőoldalt egy közeli ismerősöd cégének! Egy hónapig ingyen használhatod prémium üzemmódban. A szerkesztése gyerekjáték. Kapsz hozzá egy 20 napos távtanfolyamot e-mailen. Próbáld ki az első, ingyenes hónap alatt, hogy hogyan működik a prémiumváltozat, bővítsd az oldalt ismertetőkkel, képekkel, látványelemekkel! Minden egyes prémiummodult próbálj ki! A lényeg: ismerd meg alaposan, mit kínál és hogyan működik ez az önkiszolgáló hirdetőfelület – hogy utána felkészülten tudd ajánlani másoknak!
 

 

2. lépés: 
Ha tetszik, és továbbajánlásával szeretnél beszállni a pénzkeresetbe, töltsd le, írd alá és küldd vissza a keretszerződést a Kalauz.hu Kft-nek! Felveszünk Téged a kalauz.hu tanácsadói közé, külső munkatársi státuszt kapsz, és jutalékos rendszerben ajánlhatod szűkebb-tágabb környezetedben a vállalkozásoknak, intézményeknek, civil szervezeteknek a kalauz.hu ingyenes és fizetős szolgáltatásait.

 

3. lépés: 
Készíts címlistát azokról, akiket valamilyen szinten ismersz, és akiknél véleményed szerint hasznos lehet próbát tenni a kalauz.hu ajánlásával.
 

4. lépés: 
Válassz a listádról hetente 5-10 vállalkozást, készíts mindegyiknek egy-egy ingyenes alapprofilt! Vannak vállalkozók, akik idegenkednek az internetes szerkesztéstől, neked viszont csak pár perces munka, és sokkal hatásosabb lesz az ajánlatod, ha már az első pillanatban látják saját vállalkozásuk megjelenését.

 

5. lépés: 
A saját asszisztensi felületedről küldj meghívást azoknak a vállalkozóknak/cégeknek a címére, amelyeknek elkészítetted az ingyenes alapprofilját! Mivel minden új profil egy hónapig ingyen kipróbálható prémium változatban, néhány látványelemet (pl. odaillő fotót) is érdemes beletenned, hogy nagyobb hatással legyen a megcélzott vállalkozás képviselőjére. Akit meghívtál, e-mailben válaszol Neked, hogy a kalauzos hirdetőoldalát át akarja-e venni saját szerkesztésre vagy sem. Válasza a Te e-mail címedre fog érkezni. Innen kezdve Te leszel az ügyfél személyes tanácsadója, segítője. Ha nem válaszol, írj neki még egyszer, vagy hívd fel telefonon, vagy keresd fel személyesen! Újabb vállalkozásokkal akkor csináld végig ugyanezt, ha az előző 5-10-es csoporttal már végeztél! 

 

6. lépés: 
A fogadtatástól függően folytasd ügyfeleid tájékoztatását és meggyőzését. Célszerű, ha az e-mail mellett telefonon is felhívod, vagy személyesen felkeresed őket, és ha nyitottak rá, bemutatod a kalauzos hirdetési forma működését, előnyeit. Felajánlhatod a segítségedet a prémiumszerkesztéshez, hiszen azt Te már ismered, begyakoroltad, ők pedig még nem. Egy hónapod van rá, hogy egy-egy új hirdetőoldal esetében megmutasd az ügyfélnek, hogyan tudja kalauzos hirdetőoldalát vevőcsábító mini-honlappá bővíteni, menüvel, aloldalakkal, képekkel, videóval, letölthető termékismertetőkkel, megrendelő nyomtatványokkal. A lényeg, hogy akinél elkezded, egy hónap alatt eljuttasd ügyfeleidet odáig, hogy tetsszen nekik a kalauz.hu-n a cégük megjelenése, és higgyenek benne, hogy prémium üzemmódban néhány hónapon belül számos új vevőt fog hozni számukra a kalauzos megjelenés. Azért célszerű kisebb csoportokra bontva kezdeni, majd pedig egyenként foglalkozni a reménybeli ügyfelekkel, mert egyszerre sok embert nem lehet eljuttatni egy hónap alatt abba az állapotba, hogy előfizessen. Ezt a munkát tehát lépésről lépésre kell végezni. 

 

7. lépés: 
Ha jól csinálod, a megcélzott vállalkozások többsége elfogadja, hogy hirdetőoldala legyen a kalauz.hu-n. A bátrabbak saját kezelésbe veszik, saját maguk fogják szerkeszteni, bővíteni, vagy megbízzák vele egyik munkatársukat, hozzáértő ismerősüket. Lesznek persze olyanok is, akiknek se idejük, se kedvük a szerkesztéshez. Nekik felajánlhatod a személyes segítségedet a szerkesztéshez - ha akarod, akár ingyen is, a későbbi, sorozatos előfizetések reményében -, de még jobb, ha rögtön fizetős megrendelést eszközölsz ki a prémiumszerkesztésre és karbantartásra. Ez plusz pénzt hoz Neked (részben a 25% jutalékot, részben a szerkesztési-karbantartási munkadíjat, ha vállalod az ezzel járó munkát, és megcsinálod a megrendelt prémiumszerkesztést, illetve később karbantartod az oldalt).

 

A lényeg, hogy minden új profil létrehozása után egy hónapon belül - amíg ingyen fut az oldal prémium üzemmódban - nyerd meg prémiumelőfizetőnek a megszólítottakat. Biztos, hogy egy részük már az első hónap végén hajlandó lesz előfizetni (ugyanis fantasztikus akciós ajándékot kap), Te pedig a következő hónapban minden egyes befizetett forintjuk után megkapod a 25% jutalékot. Később ezeknél már csak arra kell ügyelned, hogy ha lejár a prémiumelőfizetésük, újítsák azt meg. Ehhez is kapsz segítséget. A lejáratra ugyanis e-mailben figyelmezteti a rendszerünk az ügyfeledet és Téged is, így ha kell, ismét kapcsolatba léphetsz vele, és ösztönözheted az előfizetés meghosszabbítására. Közben pedig további extra szolgáltatásokat is ajánlhatsz neki, ami pluszjutalékot hoz számodra.

 

Lesznek persze olyanok is, akik az ingyenes próbahónap végéig nem válnak előfizetővé. Légy velük megértő és segítőkész, próbáld fenntartani velük a kapcsolatot, és később térj vissza hozzájuk újra. Mindenki, akinek az ingyenes alapprofilját Te hoztad létre, a Te ügyfeled marad, akár azonnal, akár később fizet elő prémiumszolgáltatásra.

Aki valamilyen megmagyarázhatatlan ok miatt nem akarja legalább az ingyenes alapmegjelenést megtartani, annak a hirdetőoldalát törölheted. 

 

 

- Mit ajánljak a tárgyaláson?


A legjobban eladható szolgáltatás a hirdetőoldal prémium megjelenése. Ez az, amit az elején egy hónapig mindenki ingyen próbálhat ki. Ilyenkor az összes prémiummodul használható és idegen konkurens reklámok nincsenek az oldalon. Az első hónap után jelképes havi díj ellenében működik tovább ez a prémium megjelenés. Cserébe ügyfeled látványos, vevőcsábító mini-honlapot tarthat fenn a kalauz.hu-n, előnyös helyet kap a találati listáinkon, sőt a Google-ban is, és bármikor percek alatt, saját kezűleg módosíthatja az oldal tartalmát. Nem kell külön tárhelyet, webfejlesztőt, rendszergazdát fizetnie. Korlátlan számú prémiumprofilt hozhat létre, lehetőleg szolgáltatási áganként, termékcsoportonként külön egyet-egyet, megsokszorozva ezzel a célzás és a vevőszerzés eredményességét.
 

Vannak kalauzos extra szolgáltatások is, amiket ajánlhatsz az ügyfeleidnek. Ilyen például az egyedi, céges webcím (www.cégnév.kalauz.hu vagy www.főkulcsszó-cégnév.kalauz.hu), ami előnyösebb helyezést biztosít a Google-ban, és növeli a látogatók és a vevők számát. Vagy például rendelhető keresőoptimalizálás, ami maximumra növeli a látogatók, vevők, ügyfelek számát. Azoknak, akik nem akarják saját kezűleg szerkeszteni hirdetőoldalukat, de hajlandók rá több pénzt áldozni, komplex szolgáltatáscsomagokat ajánlhatsz, például: Kényelem csomag, Eredménynövelő csomag, Eredmény-maximum csomag. Ezek lényege, hogy az ügyfélnek hozzá se kell nyúlnia az oldalhoz, nem kell szerkesztenie, optimalizálnia. A csomag előfizetése esetén mi csinálunk helyette mindent, a szerkesztéstől a karbantartáson át a látogatók számának maximalizálásáig, Te pedig magasabb jutalékösszegre teszel szert.

Aktuális ajánlatunk és tarifáink itt találhatók: http://kalauz.hu/portal/mediaajanlat

 


- Hogyan érjem el, hogy rendeljenek tőlem?



A szolgáltatás magáért beszél, nem kell sokat bizonygatni. Irányítsd az érdeklődőket a kalauz.hu minden egyes oldalának alján látható, vállalkozásoknak szóló linkekre (a jobb oldali ábrán pirossal keretezve). Itt minden alapinformációt megtalálnak ügyfeleid, ami a döntésükhöz szükséges. Felhasználhatsz statisztikákat, illetve példákat is arra, milyen jó helyezést érnek el a kalauzos oldalak a Google keresőben, lásd http://kalauz.hu/portal/segítunk oldal! Vagy hivatkozz azoknak a tapasztalatára, akik már kipróbálták a prémiumhirdetést: http://kalauz.hu/portal/referencia 
 

 

- Hogyan szerződjek az ügyféllel?


Ez igazán pofonegyszerű. Ha létrehoztad ügyfeled alapprofilját, automatikusan Te lettél az ő tanácsadója (azaz Te kapod a jutalékot minden későbbi megrendelése után). Ha saját maga kezeli az oldalát, tanítsd meg rá, hogyan rendeljen a saját szerkesztő felületéről online módon prémiumszolgáltatásokat! Ha nem vette saját kezelésbe a hirdetőoldala szerkesztését, de szeretne előfizetni, akkor az ő megbízásából Te magad kitöltheted az ő adatait felhasználva a megrendelő űrlapot, fizető kapcsolattartóként beírva az ő nevét, e-mail címét! Ügyfeled a megrendelő elküldése után egy percen belül elektronikus előlegbekérő számlát kap az e-mail címére. Az előfizetési díj beérkezése után aktiválódik a prémiumprofilja, Te pedig a következő hónap elején számlázhatod a Kalauz.hu Kft-nek a 25% jutalékodat.
 

 

- Hogyan szerződik velem a kalauz.hu?


Nyomtasd ki az itt letölthető szerződést, írd alá, és postázd a Kalauz.hu Kft. címére! Postafordultával visszaküldjük az általunk is aláírt szerződést - attól a pillanattól a Kalauz.hu Kft. szerződéses tanácsadója vagy. Tanácsadói jogosultságodat bejegyezzük a kalauz.hu rendszerébe is, így ha belépsz a jelszavaddal, nyomon tudod követni majd ügyfeleid számának gyarapodását és a jutalékaid alakulását.
 

 

- Hogyan tudom meg, ha fizetett az ügyfél?


Mikor ügyfelednek elektronikus díjbekérő számla megy ki, Te másolatot kapsz belőle az e-mail címedre. Ha ügyfeled előfizetése beérkezik, értesítést kapsz e-mailen. Ügyfeleid befizetéseit és a jutalékaidat a jelszavaddal belépve a nap 24 órájában bármikor megtekintheted.
 

 

- Hogyan kapom meg a jutalékot?


Ha online jutalékkimutatásod kifizethető jutalékösszeget mutat, havonta küldhetsz a Kalauz.hu Kft. címére számlát, és mi utaljuk a 25% jutalékot.
 

 

- Számlaképesnek kell lennem?


Jó, ha az vagy, de az első néhány hónapban ez nem feltétel. Tehetsz velünk egy próbát. Ha nem vagy számlaképes egyéni vagy céges vállalkozó, az lehetsz majd később, amikor már látod, megéri Neked ez az üzlet. A jutalék kifizetéséhez természetesen mindig vállalkozói számlát kérünk. Ha nincs vállalkozói engedélyed vagy céged, megjelölhetsz ismerős céget, amely helyetted számláz, de ebben az esetben szerződést kell kötnie a cégnek velünk. Amíg nem tudsz számlát adni, a havi jutalékodat tovább görgetjük a következő hónapra, tehát nem vész el. Ha van a vállalkozásodnak kalauzos hirdetőoldala, felhasználhatod a jutalékot saját prémiumprofilod előfizetésére. Itt találsz két szerződést, amelyik Rád illik, töltsd le, nyomtasd ki, írd alá, és küldd be a szerződésben szereplő címre!
 

 

- Kinek érdemes belevágni?

Gyakorlatilag bárkinek, aki viszonylag sok vállalkozót/céget ismer a környezetében, vagy alkalmasnak érzi magát arra, hogy kis- és középvállalkozásokat felkutatva új kapcsolatokat építsen ki egy hatékony, modern, izgalmas, önkiszolgáló reklámszolgáltatás népszerűsítésével. Azoknak érdemes megpróbálni, akik otthonról, a karosszékből, számítógép és Internet segítségével, napi egy-két órányi munkával szeretnének kiegészítő jövedelemhez jutni. Ehhez a munkához elég egy otthoni számítógép Internet-kapcsolattal. Nem feltétlenül kell profi hirdetésszervezőnek lenned, akár saját prémiumprofilod havi költségét is előteremtheted 4 ügyfél előfizetéséből. Az ismerős vállalkozók körének kimerültével számos olyan nyomtatott és internetes adattárat találsz, ahonnan újabb ügyfeleket tudsz meríteni.
 

 

- Miért érdemes belevágni?


Az internetes (online) reklámpiac már most is erőteljesen növekszik, a jövőben pedig szinte egyeduralkodó lesz. Azonban az interneten sem mindegy, hol hirdet egy kis- és középvállalkozás! A kalauz.hu rendkívül hatékony és innovatív megjelenési felület, kifejezetten a kis- és középvállalkozásokra szabott reklámlehetőség. Egy bő fél év alatt visszatérő ügyfélkört alakíthatsz ki, ami később minimális munkabefektetéssel folyamatos bevételt termel számodra…éveken át. Hosszabb távon igazi passzív jövedelemforrás lehet belőle




További részletek:


Hogyan lehet jelentkezni?

Kérdések és válaszok
Kiknek ajánljuk ezt a pénzkereseti lehetőséget?