pl.: autószerviz, gázszerelő, cipőbolt, óvoda

pl.: Pécs, Budapest 18. kerület, Bp 18 ker

Kérdezz-felelek (hirdetőknek)



- Mi az a kalauz.hu?


Önkiszolgáló hirdetőhely vállalkozások, intézmények számára. Valójában egy ingyenes cégkereső és egy könnyen kezelhető honlapépítő kombinációja, közösségi funkciókkal. Több mint 15 000 vállalkozás, civilszervezet és intézmény hirdetőoldalát (profilját), elérhetőségeit, akcióit, ajánlatait tartalmazza. Ez a szám havonta több százzal növekszik. Naponta 8-12 000, havonta 200 000 ember keres a kalauz.hu-n mestert, céget, terméket, szolgáltatást, ügyintézési információt, alvállalkozót, akciókat, állásajánlatot. Sokan épp azt keresik, amit az Ön vállalkozása kínál!

Érdemes tehát itt (is) hirdetnie a vállalkozását! Általános információk itt!

 

 

- Miért jó annak, aki hirdetni szeretné a vállalkozását?

Videó: így hozhatja létre 5 perc alatt saját ingyenes alaphirdetését


Mert itt saját kezűleg, percek alatt nyithat vállalkozásáról egy ingyenes alaphirdetést, amit később játszi könnyedséggel bővíthet látványos, vevőcsábító honlappá. Egyszerűen, könnyedén! Nem kell külön tárhelyet, programozót, webmestert fizetnie.
A kalauz.hu több ezer kulcsszóra első oldalon van a Google találati listáin, ezért nagy a látogatottsága. Aki itt hirdetőoldalt nyit, az új vevőket, új ügyfeleket talál - akár van már saját honlapja, akár nincs.

 

 

- Kinek érdemes a kalauz.hu-n hirdetni?

Kis- és középvállalkozásoknak mindenképpen, de nagyobb cégeknek, sőt intézményeknek, civilszervezeteknek is nagyon megéri.


- Akkor is, ha már van saját honlapja a vállalkozásomnak? 

Igen, akkor is. Vagy talán ártana Önnek, ha még több lenne a vevője, megrendelője, ügyfele? Különösen napjainkban, amikor óriási küzdelem zajlik a vevőkért... A
hogy a nyomtatott reklámot se elég egyetlen újságban egyetlen egyszer leközölni, úgy az Interneten se elég, ha csak egyetlen webhelyen van jelen a vállalkozása! Van, akinek a kalauzos hirdetőoldalát többen nézik meg havonta, mint a saját céges honlapját! A kalauzos hirdetőoldal plusz-vevőket hoz, így növeli vállalkozásának a forgalmát, bevételét, nyereségét!


- Mi erre a bizonyíték?

Olvasson el néhány véleményt azoktól, akik már kipróbálták! Kattintson ide! 

 

 

- Hogyan lehet hirdetni?

Itt a vállalkozásának vagy intézményének önkiszolgáló módon bárki nyithat saját hirdetőoldalt - más szóval profilt - saját kezűleg, percek alatt, ingyen!
 

 

- Mi az a profil?


Önálló hirdetőoldal, ami cég, vállalkozás, intézmény vagy civilszervezet bemutatkozását, reklámozását, ügyfélszerzését szolgálja.

 

A kalauz.hu-n ingyen hozhat létre alapszintű profilt, vagyis bemutatkozó oldalt, amit - ha akarja - látványos mini-honlappá bővítheti képtárral, aloldalakkal, videófilmmel, linkajánlóval és sok egyéb eszközzel.

 

Az oldal tehát két változatban használható: alapprofil vagy prémiumprofil. Az alapprofil ingyen van, és bőven megéri! A prémiumprofil az első hónapban ingyen kipróbálható, utána jelképes havidíjba kerül (mindössze 1000-1500-2000.- Ft+ÁFA/hónap) - viszont segítségével sokkal több új ügyfélre, új vevőre számíthat, mint az alapváltozat esetében.


Bővebben: http://www.kalauz.hu/portal/valtozatok

 

 

- Miért hozzak létre saját kalauzos oldalt?


A profil nem csak alapadatokat tartalmazhat, hanem önálló honlapként is használható. Akinek van már céges honlapja, a kalauzos hirdetőoldal hasznos rásegítő, vevőszaporító szerepet tölthet be. Ha nincs még saját weboldala, akkor alapprofiljából belépő szintű honlapot varázsolhat. A kulcsszavai alapján (pl. vízvezetékszerelő) rátalálnak hirdetőoldalára az ügyfelek, reklámozhatja a vállalkozását (szöveggel, fotókkal, akár videóval is), így új megrendeléseket kaphat. A látogatókat továbbirányíthatja a kalauz.hu-ról a saját honlapjára - növelve annak a látogatottságát is. És még egy érv: a Google segítségével többen megtalálják, ha a kalauz.hu-n is fent van. A Google-keresések élére egy kalauzos prémiumprofil segítségével juthat a leggyorsabban.
 

 

- Hogyan találnak rám a Google-ból?


A Google-ban mindenki kulcsszavakra keres (pl. vízvezetékszerelő, duguláselhárítás, gumijavítás, Nokia szerviz stb). A népszerű kulcsszavaknál nagy a verseny, sokan szeretnének elsők lenni. Ha a kalauz.hu-n van egy profilja, jó eséllyel első oldalra kerül a Google listáin, így több ügyfele lesz. Ez azért van, mert a kalauz.hu-t naponta 8-12 ezer ember keresi fel, az egyik leglátogatottabb hazai cégkereső portál (profik kedvéért: 5-ös PageRank értékű). Persze annak, aki sok érdeklődőt szeretne, tartalmas, látványos prémiumprofilt kell létrehoznia, úgy lesz csak esélye rá, hogy a Google első oldalára kapaszkodjon. Viszont sose várjon azonnali eredményt! Kell néhány hét vagy hónap, hogy a profilt kellően értékelje a Google, és előbbre kerüljön a találati listákon.
 

 

- Van már weboldalam, minek hozzak létre kalauzos profilt?


Weboldalt létrehozni egy vállalkozásnak ugyanolyan alapvető, mint hogy legyen a cégnek neve vagy email-címe. Ettől azonban még nem találnak rá az ügyfelek. Egy honlap az Interneten a “levegőben lóg”, senki sem tud róla. Olyan, mint egy eldugott bolt egy mellékutcában.

 

Ügyfelet akkor szerezhet, ha a Google-ban a cége megjelenik a találatok közt, az első oldalon. Ehhez vagy nagyon drága honlapot kell csináltatnia - vagy egyszerűen és ingyen létrehoz egy cégprofilt a kalauz.hu-n! A kalauz.hu-t ugyanis szereti a Google, kulcsszavak százaira, sőt ezreire a találati listák első oldalán van. Sokak számára több látogatót eredményez ezért a kalauzos hirdetőoldal, mint a saját céges honlapjuk.
 

 


- Létrehoztam a profilt, de mégsem talál rám a Google - miért?


Nem szabad egy új hirdetőoldallal azonnali eredményt várni! Kell hozzá egy hét
, hogy az új profilt megtalálja, majd pedig egy-két hónap, hogy jobbra értékelje a Google. A Google akkor értékeli jónak a hirdetőoldalt, ha 1.) jó kulcsszavakat adtunk meg, amelyek a legpontosabban kifejezik cégünk tevékenységét, 2.) benne van a profil "nevében" is a fő tevékenységünk (pl. Kovács autószerviz), 3.) előfizettünk prémium megjelenésre, és 4.) megtöltöttük bővebb tartalommal a prémiumoldalunkat! Ezek a legfontosabb feltételek a sikeres vevőszerzéshez.

 

 

- Hogyan hozzak létre cégprofilt?


Egy kattintás az oldal tetején a HIRDESS INGYEN gombra! A megnyíló űrlapon megadja vállalkozása alapadatait, elérhetőségeit, kulcsszavait (olyan szavakat, amelyek pontosan kifejezik vállalkozásának tevékenységét, termékeit, szolgáltatásait). Végül töltse fel a cég logóját vagy egy apró képet, ha nincs logó! Adja meg a saját személyes felhasználónevét, e-mail címét, fogadja el a felhasználási feltételeket, és küldje be az űrlapra felvitt adatokat! E-mail címére egy levelet fog kapni, az abban lévő aktivációs linkre kell kattintania, és már látja is a közönség a hirdetőoldalát, ami egy hónapig ingyen használható prémiumprofilként. Ez idő alatt látványos, tartalmas weboldalt építhet egyszerű, testre szabható eszközökkel. Ha ez az egy hónapos próbaidő letelik, és tetszik a kibővített hirdetőoldal, előfizethető a folyamatos prémium megjelenés, vagy automatikusan visszaáll a profil ingyenes alapmegjelenésre. Akárhány ilyen profilt létrehozhat, nincs korlátozás!

 

Videó: http://kalauz.hu/portal/ujprofil

 

- Mi az a prémiumprofil?


Az alapprofil kibővített változata. Az a lényege, hogy az oldal tartalmas, látványos honlappá bővíthető - menüvel, 8-10 aloldallal, képtárral, videókkal, gyorshírekkel, akciókkal, linkajánlóval, letölthető termékismertetőkkel. Ezekkel kiemelheti magát a többi cég közül, és több vevőt szerezhet. A prémiumprofilokat a Google többre értékeli, a kalauz.hu keresőlistáin pedig biztos, hogy az első oldalra fog kerülni, ha prémiumelőfizető. 
Bővebben: http://kalauz.hu/portal/premium


 

- Hogyan hozzak létre prémiumprofilt?


Először nyisson egy alapprofilt itt: http://kalauz.hu/hirdess_ingyen 

A létrehozás után egy hónapig díjtalanul használhatja az oldalt prémium üzemmódban, vagyis tartalmas, látványos weboldallá varázsolhatja. A hirdetőoldalon lévő minden építőelemet (prémiummodult) megtölthet tartalommal. Amelyik prémiummodulba tartalmat töltött, azt a közönség látni fogja. 

 

 

- Mik azok a prémiummodulok?


Weblapépítő elemek, amelyekbe tartalom tölthető. Például szöveg, kép, banner, videó, letölthető fájl stb. Ilyen modul például a menürendszer, a tematikus aloldalak, a képtár, a bannermegjelenítő (kettő is), a videólejátszó (kettő is), az időzíthető akciók, állás- és üzleti ajánlatok, a linkajánló, a letölthető fájlok (katalógusok, termékismertetők, árlisták, megrendelő nyomtatványok), az ajánlatkérő doboz - felsorolni is hosszú lenne mindet… Előfizetéssel minden tartalom megjelenik a külső látogatók előtt, amit feltett ezekbe a modulokba. Rengeteg hasznos szolgáltatást kap tehát minimális összegért, ami valóban látványossá és tartalmassá teszi a kalauzos hirdetőoldalát, és biztosan vonzza a látogatókat, vevőket. 
 

Videó: http://www.kalauz.hu/portal/premiumvideo

 

 

- Hogyan lehet hatásos és sikeres a hirdetőoldalam?


A kalauz.hu hirdetői sok-sok segítséget kapnak ahhoz, hogy prémiumprofiljuk a lehető legtöbb vevőt, megrendelőt, ügyfelet hozza. Például ingyenes minitanfolyamon vehetnek részt - otthon, a karosszékükben ülve. A tanfolyam anyagát ugyanis e-mailben kapják. Hozzá online segédanyagokat és videókat kínálunk. Hónapokon keresztül küldünk tippeket, ötleteket a szerkesztéssel és a látogatottság növelésével kapcsolatban. Minden titkot és trükköt átadunk, hogy önkiszolgáló módon szerkesztett hirdetőoldala a legtöbb vevőt, megrendelőt hozza. Akinek nincs ideje vagy kedve a saját kezű szerkesztéshez, megrendelheti azt a kalauz.hu hozzáértő csapatától.
 

Azoknak a véleménye, akik már kipróbálták a prémium-megjelenést: http://kalauz.hu/portal/referencia

 

- Hogyan találnak rá sokan a hirdetőoldalamra?


Ha azt akarja, hogy a Google és a kalauz.hu révén sokan rátaláljanak a hirdetőoldalára, érdemes "keresőkre optimalizálni" az oldalt. Ne ijedjen meg, a kalauz.hu-val ez is pofonegyszerű! Haladó szintű oktatóanyagot adunk hozzá, ha túl lesz az alapozó minitanfolyamon. Ha nincs ideje vagy kedve, hogy maga bíbelődjön ezzel, a keresőoptimalizálást és látogatottság-maximalizálást megrendelheti a kalauz.hu hozzáértő csapatától.
 

 

- Mi az a keresőoptimalizálás?


A weboldal url-jének, címének, kulcsszavainak, szövegezésének, felépítésének olyanná formálása, hogy meghatározott kulcsszavakra a Google találati listáin előkelő helyezést érjen el az oldal. Ehhez - a szövegoptimalizálás mellett - sok-sok idegen weboldalról kell szerezni a kalauzos hirdetőoldalra mutató hivatkozást, linket. A keresőoptimalizálás időigényes, nagy türelmet kívánó, több hónapos munka. Ha nincs ideje vagy kedve hozzá, megrendelheti a kalauz.hu hozzáértő csapatától.
 

 

- Mi az a banner?


A kalauz.hu oldalain fent, oldalt és lent is láthat bannereket (internetes szalaghirdetéseket), amelyek színesen, mozgó animációkkal, látványosan hirdetik a termékeket, szolgáltatásokat. A saját hirdetőoldalán prémiumelőfizetés esetén egy vagy akár két ilyet Ön is elhelyezhet, ez benne van az előfizetési díjban. De sokkal többen látják a bannerhirdetését, ha a kalauz.hu összes oldalán megjelenik. Havonta akár 200 000 ember láthatja így a hirdetését, ami folyamatosan irányítja az érdeklődőket a saját kalauzos oldalára vagy a céges honlapjára. Ha minden kalauzos oldalon szeretné bannerhirdetését megjelentetni, az természetesen külön fizetendő. Előnye, hogy pontosan mérhető, hányan látták, hányan kattintottak rá. 
 

 

- Honnan tudhatok meg még többet?

Innen:  

Segítünk vevőket szerezni
Mit mondanak, akik már kipróbálták?
Médiaajánlat (megjelenési, hirdetési lehetőségek)
Kalauz blog
Hogyan hirdessük vállalkozásunkat hatékonyan az Interneten?
Ingyenes cégregiszter extra szolgáltatásokkal
Hogyan hirdethetünk olcsón!
Hirdess ingyen!